onsdag 12 februari 2014

Effektiva deodoranter från Flowers


Deodoranterna på bilden tillverkas av Färg & Förändring och ingår i serien Flowers, de kommer i tre olika doftvarianter. Jag fastnade för dagens början som doftar rent och friskt, har nu använt deodoranten i ca 2 veckor och är riktigt imponerad! En dag glömde jag att skaka om flaskan innan användning och det märktes tydligt för då fungerade den inte lika bra. Min sambo har också provat deodoranten och upplever att den är riktigt effektiv. Dagens början är utan tvekan den bästa naturliga roll-on deodoranten som jag provat, och jag testar nya produkter hela tiden. Aprikosros är den doft som säljer bäst i vår nätbutik, gissar på att den är minst lika bra. Deodoranterna har fått 4,8 i betyg av Hannah som driver bloggen Naturligt snygg, ett riktigt toppbetyg. På jakt efter en ny naturlig deo? prova någon av dessa, du kommer inte att bli besviken.


1 kommentar:

  1. Hur kan du klassa den här sortens deoderant som naturlig när den innehåller aluminiumsalt? Då är den ju inte bättre än vilken "vanlig" deo som helst?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...