tisdag 29 januari 2013

Böcker att se fram emot

Bokomslag Lisens gröna värld - Enkla recept och huskurer med växter från naturen (kartonnage)
Jag gillar verkligen Lisen Sundgrens böcker "Lisens örtspa" och "Lisens indiska spa", ser därför fram emot hennes nya bok som utkommer i mars. Lisens gröna värld beskrivs som en modern livsstilsbok med recept och huskurer anpassade efter årstiderna. Hoppas att den innehåller lika fina bilder som de tidigare böckerna. Även om jag bara har testat en bråkdel av alla recept i de föregående böckerna så tycker jag om att bläddra i dem lite då och då för att få inspiration.

Lisen Sundgrens hemsida hittar du här.


Bokomslag Maten är min medicin : ayurveda i ditt kök (kartonnage)


En annan bok som jag ser fram emot är "Maten är min medicin" av Janesh Vaidya, har höga förväntningar på den och vill lära mig massor om ayurveda under 2013. Kolla även in hans böcker "Ayurveda för ditt sinne" och "I det sista regnet" rekommenderas varmt!

Läs mer om Janesh Vaidya här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...