fredag 24 januari 2014

Hello Green & Det Vilda Köket

Bokomslag Hello Green (inbunden)

Jag har redan hittat två böcker bland vårens boksläpp som kommer att få flytta in i min bokhylla, Josefin Jägers första bok Hello Green och Lisen Sundgrens Det Vilda Köket som hon skrivit tillsammans med Rune Kalf-HansenNi som är nyfikna på Hello Green kan få ett smakprov ur boken här, jag tycker att allt ser så gott ut och vilka fina foton! Det Vilda Köket utkommer den 4 mars och Hello Green den 1 april. Ett längre inlägg om böckerna kommer i april när jag har bläddrat i dem och kanske provlagat några recept. Kommer ni att köpa någon av böckerna?

       Bokomslag Det vilda köket (inbunden)

2 kommentarer:

  1. Hej Nina, tack för varma ord om Hello Green. Jag hoppas att du ska tycka om innehållet lika mycket som jag gör. Vänligen/Josefine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Josefine! tack själv för att du tog dig tid att kommentera i min blogg. Jag ser verkligen fram emot din fina bok, är fortfarande svag för riktiga böcker även om det finns mycket recept på nätet och i tidningar. Varma hälsningar Nina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...