fredag 11 december 2015

Kadalys Banana Lip Balm - en vinterfavorit

Jag blir glad av Kadalys läppbalsam, det är en produkt som man lätt blir glad av. Burken är supersöt och för mig är den silkeslena konsistensen helt perfekt. Kadalys läppbalsam glider lätt på läpparna utan att det känns klistrigt. Hur är banandoften? jag tänker mest på juicy fruit varje gång jag använder Banana Balm, men doften dunstar efter en stund så även om du inte råkar gilla banandoft kan Kadalys läppbalsam vara något för dig. Jag kan tycka att det är ganska härligt med läppbalsam som doftar/smakar mint, men inte när mina läppar är fnasiga, torra och irriterade eftersom det kan ge en brännande känsla på läpparna. Banana Balm är en snäll produkt som återfuktar bra och gör att läpparna känns smidiga. Innehållet är 100% naturligt och 20% av råvarorna är ekologiska.

Läs gärna vad Mona/La Vie est Belle tycker om Kadalys läppbalsam här.

Tips
Grunda med Banana Balm innan läppstift för ett jämnare resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...