tisdag 12 november 2013

Spännande bok om supermat

Bokomslag Supermat : läkande mat från naturens hjärta (häftad)

Jag har kommit in i ett bra läsflow och plöjer allt från deckare till facklitteratur inom hudvård och hälsa. Mitt senaste inköp är boken Supermat: läkande mat från naturens hjärta, en bok om olika superlivsmedel. Jag läste om boken i Aftonbladet Wellness och kunde inte låta bli att klicka hem ett exemplar. Gojibär, acai och chiafrön har det skrivits mycket om den senaste tiden men i denna bok har jag upptäckt ett antal superlivsmedel som är helt nya för mig, t.e.x. amla, maqui och bärpors. I Supermat finns det även många spännande recept som jag ser fram emot att testa under den långa och mörka vintern. 

- slarvig korrektur, många ord på norska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...