måndag 25 februari 2013

Bra deodorant från Acorelle!


Nu har jag använt roll-on deodoranten från Acorelle under en vecka och är positivt överraskad, har tidigare testat ett antal naturliga roll-on deodoranter från franska märken som varit riktiga bottennapp. För mig fungerar den riktigt bra under en vanlig arbetsdag men de senaste veckorna har jag varit förkyld så det har inte blivit någon träning. Ska självklart utsätta deon för hårdare prövningar när jag är helt frisk, uppdaterar med resultat lite längre fram.

+ klarar att hålla mig fräsch under en vanlig arbetsdag som inkluderar minst en snabb promenad till posten i varma kläder.
+ diskret doft som inte konkurrerar med en eventuell parfym
+ EcoCert
+ fri från alkohol och aluminiumklorhydrat

- som med alla roll-on deodoranter känns det ganska blött direkt efter applicering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...