fredag 15 februari 2013

Uppdatering > Precious Amber EdP

Nu har jag testat Precious Amber från Florame och kan konstatera att det inte är en parfym för alla, med det menar jag inte att den luktar illa utan att den är väldigt speciell. Först tyckte jag att den doftade alldeles för starkt och blev nästan lite överväldigad men Ambre Précieux utvecklar sig mycket över tid. Doften blir bättre och bättre så vänta 30 minuter och låt parfymen komma till sin rätt. Jag kände helt klart igen vissa doftnoter från en annan parfym men kunde inte komma på vilken, efter ett tag kom jag på att den påminner om Angel! kollade upp doftnoterna och bägge innehåller patchouli, bergamott och vanilj.

Precious Amber är en bra kvälls och festparfym, precis som jag trodde sitter doften kvar länge på huden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...