onsdag 13 februari 2013

Unna dig massage


Vissa får kickar av shopping, matupplevelser och extremsporter. Själv föredrar jag en riktigt bra massagebehandling. Det är en ren hälsoinvestering att gå på massage regelbundet och visst kostar det pengar men för mig har det varit värt varenda krona. Jag började få problem med axlar och nacke när jag pluggade på högskolan, en stressig tid med mycket stillasittande och datorjobb. Blev rekommenderad att prova klassisk massage och efter den första behandlingen var jag fast! genom åren har jag upplevt bra, dålig och fantastisk massage i Sverige och utomlands. Fler människor borde unna sig att gå på massage i förebyggande syfte och inte bara vid akut värk. Förr ansågs det onödigt lyxigt att gå på massage utan att ha några problem men den attityden är på väg att försvinna som tur är. Ett inlägg med alla mina favoritställen kommer lite längre fram.

Elevbehandlingar 
Om man har ont om pengar men ändå vill unna sig massage eller någon spa-behandling kan det vara värt att kolla upp elevbehandlingar. Axelsons, Gilda Skolan och Elisabethskolan erbjuder olika typer av elevbehandlingar till bra priser. Om man har svåra besvär är det självklart bättre att gå till en erfaren massageterapeut eller naprapat.

På bilden: Waree Spa Railay Princess Resort & Spa

/Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...